1. מתן שירות יעיל ומקצועי לדורשי העבודה המגיעים ללשכה 2. זיהוי ומתן מענה לצורכי דורשי העבודה (מידע, קליטה והפקה של טפסים, זימון לשירותים מקצועיים וכד') 3. עבודה בסביבה ממוחשבת והכוונה לשירותים הקיימים באתר האינטרנט בשירות עצמי 4. ניתוב והסברה על אופן קבלת שירות אצל הגורם המקצועי בלשכה 5. הנגשת מידע אישי
התפקיד תורם לשיפור חווית השירות לדורשי העבודה ובהגברת מתן ערך למחפשי עבודה ומאפשר רכישת ידע וניסיון בתחום התעסוקה, גיוס, השמות ושירות לקוחות.
דרישות התפקיד: 1. סטודנט/ית הלומד/ת במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה (עדיפות לסטודנט עם אופק לימודים של שנה וחצי לפחות) 2. תודעת שירות גבוהה 3. יכולת ביטוי והתנסחות רהוטה 4. יכולת לעבודה עצמאית ומהירה 5. הופעה ייצוגית- סדר וארגון 6. התמצאות במערכות מחשב 7. יחסי אנוש טובים
מקום העבודה: לשכת תעסוקה ת"א – מנחם בגין 125. תחבורה ציבורית נוחה ותדירה למקום.
היקף המשרה: עד 120 שעות חודשיות תנאי העבודה: בהתאם להסכם הסטודנטים במגזר הציבורי איוש: מיידי