עובד/ת התפעול הוא/היא אדם עם יכולת למידה מהירה ואהבה לעבודה בצוות, שמעדיף/ה לעבוד בסביבה דינמית. בתפקיד זה, תהווה/י את ה"נוכחות בשטח" של החברה, תקבל/י איזור שיכלול מספר בניינים ודירות תחת אחריותך, תסייע/י בתחזוקת הנכסים הקיימים של החברה ותמיכה בלקוחות במקרים של בעיות תפעוליות במהלך שהותם. המשרה היא משרה מלאה עד ל-28 באוקטובר 2024, עם אפשרות להארכת תקופת ההעסקה במשרה חלקית. תחומי אחריות
מתן פתרונות מהירים לבעיות של לקוחות לשיפור חוויית השהות שלהם. פיקוח על ספקים כמו מנקים וטכנאים והבטחת עמידתם ברמת השירות של Homez. טיפול בבעיות תחזוקה שוטפות וביצוע תחזוקה מונעת לנכסי Homez. ניידות בין נכסי Homez במיקומים שונים וביצוע משימות שונות לפי הצורך. התפקיד עשוי לכלול עבודות פיזיות קלות כמו העברת ונשיאת חפצים. דרישות התפקיד אנגלית טובה. כישורים טכניים טובים: יכולת תיקון ופתרון בעיות טכניות. תשומת לב לפרטים: אדם מסודר שיכול להוסיף את הנגיעה האישית לנכסי Homez. ניסיון כהנדימן או טכנאי/ת - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכת טיקטים ומערכות מידע אחרות - יתרון. רישיון נהיגה. יכולת ריבוי משימות וכישורים בינאישיים גבוהים. אם את/ה מחפש/ת תפקיד בסביבה דינמית ומאתגרת נשמח לקבל את קורות החיים שלך!