קורס לשילוב טכניקות אינטרנטיות והטמעתן בשיווק המודרני
נפתחה ההרשמה לקורס המקיף ביותר למדיה חברתית בישראל שמתחיל ביוני הקרוב, עשרה מרצים משובחים, ים של ידע וניסיון המועברים בגובה העיניים כדי לעזור לכל איש עסקים, מנהל, איש שיווק או כל מי שמתעניין במיקסום יכולותיו במדיה החברתית. הקורס משלב את כל הכלים והידע הנחוצים לך על מנת לעשות שיווק אפקטיבי ברשת ולהכשיר אותך לעמוד בקריטריונים של מנהל מדיה חברתית. בסיום הקורס תונפק תעודה לתלמידים מטעם "איגוד השיווק".
למי מיועד הקורס? בעלי עסקים קטנים ובינוניים - המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק, הפרסום והמיתוג בעסקים שלהם . ארגונים גדולים הרוצים לשלב תחום זה בתוך התמהיל השיווקי. עובדים בתחום התקשורת השיווקית - משרדי פרסום, חברות יחסי ציבור, קידום מכירות, הפקת אירועים, אינטראקטיב ועוד, שמעוניינים בהעמקת הידע המקצועי. אנשי מכירות ויועצי פרסום – הרוצים לשפר ביצועים על בסיס מקצוענות וידע . בעלי תפקידים אדמיניסטרטיביים, מנהלי/ות לשכה, עוזרי/ות מנכ"ל – המעוניינים במיתוג אישי ברשת. אנשי היי טק ויזמים – המתעניינים בתחום ורוצים לבחון השתלבות בתחומים אלה בעתיד. הנושאים הנלמדים:
יסודות השיווק בעולם ה-web 2.0 , התנהגות הצרכנים ברשת, עקרונות בניית מותגים ברשתות החברתיות המובילות: טוויטר,פייסבוק,לינקדאין, דה מרקר קפה, תמהיל התקשורת השיווקית בעולם החברתי, חשיבה וכתיבה יצירתית בפרסום, בלוגים, פוסטים, ניהול אינטראקציה עם לקוחות, איתור קהלי יעד ואוכלוסיות עסקיות מתאימות לך בעזרת כלים טכנולוגיים, איך ליצור תנועה אינסופית לאתר שלך ולהפוך למומחה בתחומך בעזרת יוטיוב,כיצד לנצל את הפוטנציאל של מנועי החיפוש לטובת האתר שלך, בניית מערכת מקוונת של מכירה, בניית דף נחיתה ורשימת דיוור.
כל זה ועוד, בקורס מרוכז בן שמונה מפגשים, כאשר כל מפגש בן שלוש שעות שיערך באולם האודיטוריום - הקריה למדעי הנדסה וטכנולוגיה רח' בני אפרים 218 תל אביב.