היי! אני שיר, סיימתי בהצטיינות 5 יח"ל עם 100 בבגרות, 100 בהגשה, ו־100 בכל מבחן לאורך השנה אבל המספרים האלו הם לא הסיפור האמיתי. האמת? אני מלמדת כי אני זוכרת איך זה להרגיש שהחומר "עושה בלגן" בראש — ואז פתאום להבין אותו בבהירות ולהרגיש בלתי מנוצחת. הרגע הקטן הזה שבו הכול מסתדר – הוא מה שאני חיה בשבילו. אני רוצה לחלוק את הידע שלי כי אני מאמינה שמי שמבין מתמטיקה – מקבל כוח. כוח לחשוב, לפתור, להתגבר, להאמין בעצמו. זה לא רק מספרים… זו תחושה של “אני יכולה על זה” עם השנים פיתחתי שיטה שמייצרת הצלחה מהר: פירוק מדויק, היגיון, טיפים פרקטיים ?וביטחון שמטפס שלב אחרי שלב. אני לא מורה “קשוחה”. אני לא מפחידה. אני מישהי שבאה להרים אותך, להבין איך הראש שלך עובד, ולהפוך את המתמטיקה לכלי שמשרת אותך במקום להפחיד אותך. מה שמניע אותי? הרגע שתלמיד אומר: “וואלה… זה פתאום קל.” או: “איך לא הבנתי את זה לפני?” שם אני יודעת שעשיתי את שלי. אני מלמדת כי אני מאמינה שכל תלמיד יכול להגיע להישגים גבוהים — כשמישהו מסביר לו נכון, בגובה העיניים, ובשיטה שבאמת עובדת. אז אם את/ה רוצה ללמוד עם מישהי שחיה מתמטיקה, מבינה בני אדם, ויודעת לקחת אותך צעד־צעד עד ההצלחה — את/ה בדיוק במקום הנכון