ב 15 השנים האחרונות הדרכתי תלמידים, בעיקר בכיתות ח-י"א, בשיעורי מתמטיקה במסגרת תכנית חושבים חיובי של חברות הייטק. בתכנית זו עובדי הייטק מתנדבים מסייעם ומקדמים תלמידים פעם בשבוע. ניתן לסייע לתלמיד ע"י פתרון בעיות בהן הוא נתקל, או מעבר על נושאים בהם הוא מתקשה בצורה סדורה. הדגשים הם: 1. חזרה להבנת העקרונות הבסיסיים עליו מושתתת הבעיה, 2. הבנת הסיבה מאחורי הטכניקה לניתוח ולפתרון, 3. הובלת התלמיד בשלבים ובאופן אקטיבי לפתרון במקום הזנתו בפיתרון השלם באופן פסיבי.